Hvem står bag uddannelsen?

  • Martin Gjerløff

    Martin har over 25 års erfaring som brand- og digital strateg. Martin var fra 2008 – 2014 strategisk direktør hos Saatchi & Saatchi, og i årene efter var Martin bl.a. strategichef på Republica. Martin står i dag i spidsen for strategibureauet, The Insight Job.

    Martin er uddannet i MA Communications med sidefag i Antropologisk og Etnologisk Teori. Senest er han certificeret Business Coach.

    Martin har udgivet bogen "TRUE - A Technique for Finding Insights".

  • Mette Bech

    Mette har over 18 års erfaring som brand-strateg og har arbejdet på bureauerne St. Luke's i London, Bates, BBDO, TBWA, Republica og senest CPH Strategy. I årene 2018-2021 var Mette desuden selvstændig brand-strateg. Siden april 2024 har Mette været Strategy Director hos Everland.

    Mette er Cand. mag. i Dansk og Kommunikation og certificeret i strategisk planning hos Account Planning Group, London.

  • Susanne Lund

    Susanne har de seneste 25 år arbejdet som forretnings- og brandstrateg. Inden da arbejdede hun i 10 år som investment banker i Danske Bank. Susanne har bl.a. været strategisk direktør og partner hos Bates, CEO hos Republica, CEO hos Crispin Porter Bogusky CPH og Chief Client Service Officer hos Hjaltelin Stahl. I dag er Susanne CEO og  Brand- & Business Strategist hos CPH Strategy. Susanne er uddannet cand.merc. i strategisk og finansiel planlægning fra CBS og strategisk planner fra den danske reklameskole.

Fra Instagram

“REINVENT YOURSELF. REPEAT.”

— ALEX BOGUSKY